dimecres, 18 de juny del 2014

Pastís de formatge


El pastís de formatge és molt corrent entre les nostres postres, en trobem de tot tipus, i fins i tot els restaurants n'ofereixen de xocolata. En aquest cas, jo us presento una recepta molt fàcil de fer, i que possiblement us treurà de molts embolics si no sabeu que fer. 
En aquesta ocasió també vaig aprofitar per a fer un coulis de maduixes, així que de passada us ensenyo aquesta recepta. 

Ingredients:
- 4 ous
- 3 iogurts naturals
- 250 grams de formatge cremós
- 8 cullerades soperes de sucre
- 4 cullerades soperes de maizena

1. Escalfem el forn a 180º.
2. Posem tots els ingredients amb un bol i els barregem fins que no quedi cap grumoll.
3. Agafem un motlle i l'untem amb mantega i una mica de farina, seguidament el posem sobre la safata del forn.
4. Aboquem la barreja del bol al motlle i el posem al forn durant 40 minuts a 180º.

Jo us recomano posar un temporitzador per a 30 minuts, i així el podem revisar per si esta apunt o no. 

Ingredients per al coulis de maduixes:
- 500 grams de maduixes
- El suc de mitja llimona
- 75 grams de sucre

1. Comencem rentant i tallant les maduixes.
2. Posem el sucre, les maduixes i el suc de llimona a un pot i el posem al foc baix.
3. Un  cop s'hagi desfet el sucre, i tot es comenci a tornar melmelada ho retirem i ho deixem refredar.
4. Ja només ens quedarà decorar el pastís de formatge.


Justament ahir vam celebrar l'aniversari del pare, així que vaig aprofitar la ocasió per a fer aquest pastís un altre cop, i aquí en teniu el resultat d'ahir.

2 comentaris:

  1. jo faig el pastis de formatge fred: un pot d Philadelphia, un de Quark i una llauna de llet condensada barrejat amb 5 fulls de gelatina. La típica base de galeta i cobertura de mermelada de gerds. I llest!

    ResponElimina
  2. m'encanta la recepta i no la sabia! un dia el faré i publicaré la recepta al blog hahahahah
    moltes gràcies!

    ResponElimina