dimarts, 13 de maig del 2014

Nachos amb guacamole



A casa ens agrada molt el guacamole, però al principi el compràvem al supermercat, però vaig buscar la recepta i un dia el vaig fer. Així que aprofitant que una amiga de la família va venir a dinar a casa vaig fer el guacamole d'aperitiu perquè ella no l'havia tastat mai. En aquell dinar també hi havia l'àvia, i fins i tot em va dir que se'n volia endur un Tupper. 

Ingredients per Guacamole:
- 1 ceba de Figueres
- 4 tomàquets pera
- 3 alvocats
- 1 llimona
- Sal, pebre i oli

1. Tallem a daus la ceba, l'alvocat i els tomàquets - aquests els pelem i els hi traiem les llavors-, i els posem a un bol rodó..

2. Un cop tinguem tots els ingredients al bol remenem amb una forquilla fent cercles i alhora també aixafem l'alvocat sense que quedi desfet del tot però si que es lligui el guacamole.

3. Ràpidament hi afegim el suc de la llimona perquè no s'oxidi l'alvocat i així quedi d'un color més verd més viu, i afegim sal, oli i pebre al nostre gust. 


Quan tinc temps també faig els nachos casolans, però en aquesta ocasió no en vaig tenir. Així que aprofitaré per fer una altra recepta amb els nachos i les tortillas i us l'ensenyaré.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada