diumenge, 23 de març del 2014

Benvinguts!

Benvinguts a tots al meu blog de cuina! Sóc l’Aida, una estudiant d’Història, tot i que la meva veritable passió és la cuina. Actualment, a part d’estudiar Història i varis idiomes, faig cursos de cuina a la meva ciutat, Vic. Trec temps d’on puc per cuinar i practicar!

Creo aquest blog per a difondre i fer arribar a tothom la meva cuina; una cuina senzilla amb el meu toc personal. M’agrada molt improvisar entre fogons, i trobareu unes barreges d’ingredients curioses, però que li donen un toc especial a la cuina tradicional. Les receptes que s’aniran publicant són a l’abast de tothom i us permetran descobrir que la cuina no està limitada a ningú. També us aniré descobrint secrets i trucs que he anat adquirint de la mà dels meus professors dels cursos i de la meva practica personal per tal de cuinar de forma pràctica i senzilla.

No només em centraré en un tipus de plats o aliments, sinó que intentaré fer tota una selecció dels millors entrants, primers, plats principals i postres que jo conec. M’agrada molt descobrir nous aliments i gustos per al meu paladar, i quan faig una descoberta intento traslladar-la a altres plats, per tal  d’aprofundir el seu ús. Per tant, potser que us trobareu diverses receptes amb el mateix ingredient principal, però amb moltes variacions.

Alhora també faré critiques i donaré a conèixer alguns restaurants que m’han encantat –o decebut-, com també us faré un tastet de les receptes que m’ensenyen a fer als cursos de cuina i d’altres dels meus cuiners i cuineres predilectes.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada